Відомості про членів методичного об'єднання початкових класів та фізкультурно – естетичного напрямку

Клас К-ть учнів ПІБ вчителя Дата народження Освіта, фах Який вуз закінчив (повністю), рік Стаж роботи Катего-рія, звання Коли проходили курси Дата майб. атестації, (якщо у цьому навчальному році, то на яку кат претенд.)
1-А 23 Мітлевич Ірина Володимирівна 19.09.1970 Вища, вчитель початкових класів Харківський державний педінститут імені Г.С.Сковороди, педагогіка і методика початкового навчання, 21.06.1991 р., спеціаліст 27 вища №161/21 06.11.2015 ХАНО початкові класи №63/14 18.04.2014 ХАНО 2019
1-Б 22 Подус Галина Павлівна 10.09.1966 Вища, вчитель початкових класів Валуйське педагогічне училище, «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи», 05.07.1985 р. Бєлгородський державний педагогічний інститут ім. М.С.Ольминського, біологія, 27.06.1991 р., спеціаліст 33 вища Почат.клас №78/23 16.05.2014 ХАНО 2020
1-В 21 Левченко Анастасія Володимирівна 25.12.1996 Вища, вихователь дітей дошкільно- го віку Харківська гуманітарно-педагогічна академія, вихов.дітей дошкільн.віку.Вихов.з правом навчання інозем.мови», молодший спеціаліст 08.06.2016 Харківська гуманітарно-педагогічна академія, ступінь вищої освіти бакалавр, спеціальність «Дошкільна освіта», професійна кваліфікація «Вихователь дітей дошкільного віку» 29.12.2017 2 Спеціаліст, 10р. - 2020
2-А 29 Василенко Ольга Костянтинівна 18.10.1961 Вища, вчитель російської мови та літератури Харківське педучилище, «Дошкільне виховання», 06.07.1981 р. Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, російська мова та література, 21.06.1986 р., спеціаліст 37 Вища, ст.. учитель №197/05 15.12.2017 ХАНО Початкові класи № 152/04 18.10.2013 ХАНО Рос.мова, світ.літер. 2019
2-Б 31 Дєвочко Неля Олександрівна 04.04.1969 Вища, вчитель початкових класів Красноградське педагогічне училище, «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи», 24.06.1988 р. Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди, вчитель початкових класів, 30.06.1998 р., спеціаліст 30 Вища №196/9 02.03.2012 ХАНО 2019
3-А 24 Тунік Тетяна Володимирівна 21.11.1956 Вища, вчитель початкових класів Харківський державний педінститут імені Г.С.Сковороди, педагогіка і методика початкового навчання, 16.07.1980 р., спеціаліст 43 Вища, ст.. учитель 03.11.2017 ПК 31584378/162/24 ХАНО 2023
3-Б 25 Петухова Ірина Іванівна 06.06.1970 Вища, вчитель початкових класів, вчитель біології Харківське педагогічне училище, «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи», 30.06.1989 р. Харківський державний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди, біологія, 26.06.1997 р., спеціаліст 29 Вища, ст.. учитель №57/19 01.04.2016 ХАНО 2021
3-В 19 Курбанова Ірина Володимирівна 30.08.1998 Вища, вчитель історії Харківський національний педагогічний університет ім.Г.С.Сковороди, історія, 25.05.2012 р., магістр 7 ІІ - 2019
4-А 31 Каменська Яна Аркадіївна 26.08.1972 Вища, вчитель початкових коасів Харківське педагогічне училище, “Учитель початкових класів, ви-хователь”, 25.06.1991 р., Харківський гуманітарно-педагогічний інститут «Початкове навчання», 25.06.2010 р. 27 Вища, ст.. учитель №107/08 29.05.2015 ХАНО 2021
4-Б 31 Логвінова Наталія Сергіївна 13.05.1972 Спеціаліст, вчитель початкових класів Харківське педагогічне училище, “Учитель початкових класів, вихователь”, 25.06.1991 р. 27 СП 10р. №66/16 30.04.2015 ХАНО 2021
Тарасенко Сергій Миколайович 04.10.1960 Вища, вчитель креслення образотворчого мистецтва,художньої праці Красноармійське педучилище, Донецької області, «Викладання труда і креслення в загальноосвітній школі 4-8 класах», 28.06.1979 р. Харківський педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, креслення, образотворче мистецтво і художня праця, 23.06.1991 р., 34 Вища ХАНО трудове навчання 18.09.2020 № 20/127
ХАНО Захист Вітчизни №16/29-ф 15.05.2015 ХАНО Фізична культура 10.06.2016 № 23/22-ф
2021
Ситник Анатолій Григорович 11.11.1963 Вища, старший учитель Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, фізична культура 29.07.1988 16 Вища, старший учитель №108/25 14.06.2019 ХАНО 2020
Гайворонська Карина Сергіївна 20.11.1991 Вища, вчитель фізичної культури Харківська гуманітарно-педагогічна академія,фізичне виховання 14.06.2013р 7 ІІ категорія - 2023
Ворошило Микола Петрович 01.02.1969 Вища, вчитель фізичної культури Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, фізична культура 12.06.1995р. 23 Вища №111/06 фізична культура 29.05.2015 ХАНО 2022
Резвіна Катерина Миколаївна 10.09.1958 Вища, вчитель початкових класів, учитель російської мови та літератури Харківське педагогічне училище, викладання в початкових класах 01.07.1978, вчитель початкових класів, старший піонервожатий Харківський державний педагогічний інститут ім.Г.С.Сковороди, російська мова та література, 11.07.1984, спеціаліст 40 Вища, старший учитель №96/19 07.06.2013 ХАНО 2019
Подус Ганна Миколаївна 18.02.1981 Вища, практичний психолог Харківський національниій педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, “Початкове навчання”, вчитель початкових класів, 16.06.2007 р. Харківський національний педуніверситет ім..Г.С.Сковороди, психолог, практичний психолог, спеціаліст, 22.06.2011 16 І №119/24 27.05.2016 ХАНО 2021
Демидов Олександр Юрійович 03.07.1972 Вища Харківський державний технічний університет сільського господарства та електрифікації 14.06.1996 23 Вища, старший учитель №47/06 20.03.2015 ХАНО 2021


Звіт про роботу методичного за 2017/2018 навчальний рік.

У 2017/2018 н.р. робота методичного об’єднання вчителів початкових класів та фізично – естетичного напрямку була спрямована на подальше вдосконалення педагогічної та методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми «Шляхи підвищення ефективності уроку через використання сучасних технологій, нових форм роботи, інноваційного підходу до навчання». На засіданнях МО розглядалися нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, щодо змін у веденні журналів, велися огляд та обговорення методичної літератури, книг, періодичних видань тощо.

Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий рік показав, що посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у роботі методоб’єднання, науково – методичних та психолого – педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. Вчителі ділилися досвідом роботи. Кращі елементи методики, що застосовувалися кожним учителем фіксувалися всіма педагогами та бралися на замітку.

Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.

Протягом навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання, на яких розглянуто такі питання:

про організацію та проведення шкільних олімпіад серед учнів 4 класу;

про забезпечення наступності між початковою та середньою школою;

про проведення сучасного інтегрованого уроку;

про організацію роботи з 5-річними дітьми, які не відвідують ДНЗ;

про види мовного розбору на уроках української мови;

про організацію та проведення ДПА у 4 класі.

У період між засіданнями вивчалися і впроваджувалися в практику досягнення психолого-педагогічної науки, проводилися методичні тижні. Педагоги вивчали якість знань, умінь і навичок учнів, рівень їх вихованості. Проводилися учнівські олімпіади в 3 та 4 класах, різноманітні конкурси.

У листопаді був проведений Тиждень початкових класів.

Заходи Тижня початкової школи були складені з урахуванням вікових особливостей молодших школярів. Головна мета Тижня – врахувати особистісно-орієнтований підхід до учнів, зробити справжнє свято для дітей, їхніх батьків, створити атмосферу радості, насолоди від творчості учнів.

Згідно Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, в 3 та 4 класах були проведені олімпіади з математики, української мови, природознавства. Адже олімпіади допомагають учням пізнати себе, дають можливість у більшій мірі ствердитися у власних очах та серед оточуючих, служать розвитку творчої ініціативи дитини. В 2016 – 2017 н.р. учні 2-4 класів брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Бобер»

Таким чином, правильно організована робота МО дає можливість забезпечувати неперервність педагогічної освіти, здійснювати прогноз щодо обсягів і напрямів професійної підготовки вчителів, формує потребу і здатність особистості до самонавчання, що є надзвичайно актуальним на сучасному етапі розбудови українського суспільства.

Кiлькiсть переглядiв: 816

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.